Your browser does not support JavaScript!

آخرین قیمت حبوبات (عدس، لپه، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز) در بازارهای جهانی به روز رسانی شده در تاریخ 21 دسامبر 2020

8 اردیبهشت 1398

آخرین قیمت حبوبات (عدس، لپه، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز) در بازارهای جهانی به روز رسانی شده در تاریخ 21 دسامبر 2020

قیمت حبوبات در بازار جهانی

 

برای اطلاع از آخرین قیمت حبوبات اینجا کلیک کنید

وب سایت بازار خشکبار و حبوبات ایران اقدام به انتشار آخرین قیمت های روز انواع حبوبات در بازارهای جهانی کرده است. این قیمتها از معتبرترین منابع دریافت و استخراج می شود. 

 طبق آخرین اطلاعات دریافتی در زمینه قیمت حبوبات، قیمت عدس کانادا سبز درشت به میانگین قیمت در بازار حدود 794 دلار/تن است که نسبت به هفته ی گذشته 1.7% کاهش قیمت داشته است. قیمت عدس کانادا سبز متوسط درجه یک (ریچلی) افزایش 2.6 درصدی داشته و به میانگین قیمت 699 دلار/تن رسیده است. قیمت عدس کانادا سبز ریز (استون) درجه یک به قیمت میانگین قیمت حدود 673 دلار/تن معامله می شود که نسبت به هفته ی گذشته کاهش 1.3درصدی داشته است. دال عدس کانادا با افزایش 0.9 درصد نسبت به هفته ی گذشته معامله گردید. 

قیمت نخود کابلی درسایز 9 با کاهش 1.1 درصدی به میانگین قیمت 731 دلار/تن عرضه شد و در سه سایز10،8،7 نسبت به هفته ی گذشته تغییری نداشته است. نخود درجه 1 نوع هندی در بازارهای کانادا افزایش قیمت 1.5 درصدی داشته است.
 لوبیا چیتی درجه یک ساسکاچوان کانادا با ترم تحویل FOB در این هفته با افزایش قیمت به نرخ میانگین  799 دلار/تن  رسید . لوبیا قرمز درجه یک ساسکاچوان کانادا نسبت به هفته ی گذشته با کاهش قیمت 9.7 درصدی معامله شد . 

در بازار های آمریکا هم لوبیا چیتی با افزایش قیمت 5.2 درصدی روبرو شد و با میانگین مبلغ 678 دلار/تن معامله شد لوبیا قرمز بدون تغییر به مبلغ 840 دلار/تن با نحوه حمل EXWORK به فروش می رسد.عدس ریچلی با میانگین 568 دلار/تن  به فروش می رسد که افزایش 1.4 درصدی قیمت را نسبت به هفته ی گذشته داشته است. 

در بازار حبوبات هند نیز هر تن نخود هند با میانگین قیمت حدود 644 دلار/تن با کاهش 4.9 درصدی به فروش می رسد هر تن لپه به قیمت 791 دلار/تن نسبت به هفته ی گذشته 4.2 درصد کاهش قیمت داشته است.
منبع: سایت دولتی هند، سایت ایالتی ساسکاچوان، سایت دولتی کانادا، سایت وزرات کشاورزی آمریکا

 

 

5803 بازدید

  • اشتراک گذاری